Chat alert

ENDRING PÅ FAKTURA FRA 1. JANUAR 2017

Fra januar 2017 vil beløpsfeltet på giroen/e-fakturaen din endre seg fra å være blank til å vise totalbeløpet du har utestående. Du velger om du vil betale dette beløpet eller valgfritt beløp som er likt eller større enn minimumsbeløpet. 

Spørsmål og svar om fakturaendringen

Mer tid til det som betyr noe for deg

Concierge Service kan gjøre hverdagen lettere for deg, så du får mer tid til det som betyr noe for deg. Concierge kan skaffe deg billettene du ønsker deg, restaurantbord i siste liten og mye mer. De hjelper deg med alle de praktiske tingene som tar tid og fokus fra det som er viktig for deg. Tjenesten utføres av et omfattende nettverk som sørger for tilrettelegging av reiser, opplevelser, arrangement og personlige behov.

Reise, opplevelser og mye mer

Når du planlegger en reise kan Concierge Service bistå med hotellbookinger, restaurant- og bordbestillinger, samt med tilrettelegging av ferie- og forretningsreiser. Hos Concierge får du hjelp til å skaffe bestille billetter til teater, konserter, sportsbegivenheter og arrangementer over hele verden. I tillegg får du informasjon om hva som skjer i de største byene i verden, eller dit du skal reise. Trafikk- og veimeldinger over hele Norden er også tilgjengelig.

Kontakt Concierge Service

Har du American Express Gold Card og SAS EuroBonus Platinum American Express Card så kontakter du Concierge Service på følgende telefonnummer:

Tlf. 800 68 000
Åpningstider: mandag - fredag, kl 09.00 - 21.00.
Lørdag, kl 09.00 - 17.00. Stengt søndag.  

Ringer du fra utlandet må du ringe tlf. +47 66 98 43 70


Concierge Service